lördag 16 maj 2009

Truth - Beauty - Freedom - Love

Premiär! Första inlägget med nya datorn!

Så himla skönt med en dator som inte hänger sig hela tiden och som man inte behöver vänta en kvart på varje gång man klickat på något!

Idag var jag uppe med tuppen. Om nu kl 8 räknas som det vill säga...? Fast en lördagsmorgon tycker jag faktiskt att det gör det!

Ganska mycket som ska fixas idag. Dusch, ta fram Moulin Rouge-outfiten till sittningen ikväll, förbereda för hundkursen som ska hinnas med innan jag tar tåget ner till Lund, tömma kameran på bilder (som fungerar alldeles utmärkt med ny dator!) och en massa annat, tror ni hajjar.

Är ny hundkurs som startar idag. Den kommer gå parallellt med den andra ett tag. Lite synd bara för jag får kanske åka dit utan hund idag för Chili har blivit dålig i magen. Hoppas det inte beror på det gigantiska fågelben hon fick tag i igår kväll när vi var ute! Var hela benet och foten från en fågel eller anka, helt knaprigt var det! Fast jag tror inte hon åt nåt av det, tror bara hon bet i det... Hoppas! Fy vad äckligt annars...

Sen i eftermiddag ska Erika och jag ta tåget ner till Lund för lite snabb "förfest" hos Annica innan vi går till Wermlands för Moulin Rouge-sittning, ska bli riktigt kul, längesen man var på sittning nu ju!

Ha en härlig lördag! Det ska jag ha, i sann Moulin Rouge-anda!

"No laws. No limits. One rule: Never fall in love."

/Johanna.

Inga kommentarer: