onsdag 6 maj 2009

Everything changes

Det är väl märkligt hur fort saker och ting förändras?

I morse när jag vaknade var jag på mitt allra bästa humör, då var allt rosa och fluffigt. Men ju längre tid det har gått av denna här dagen, desto lägre har mitt humör sjunkit. Jag vet inte varför!

Okej, det gick inte lika bra att rida som jag hoppats.
Det har varit skitväder.
Jag är dyngtrött men har ändå ton att plugga.
Igår var ett år sen vår älskade Tuffy gick bort och idag på Hitta Hem så visade de en avlivning...

Men det är något mer. Och egentligen vet jag vad det rör sig om. Men jag vet bara inte vad jag ska göra åt det! Jag vet inte ens om det går att göra något åt det...

Det finns en speciell person som jag inte vill något hellre än att få prata med. Men du är så långt bort! Och har andra saker att tänka på just nu... Men åh vad jag önskar att du var här nu!

/Johanna.

Inga kommentarer: