torsdag 7 maj 2009

Det gäller att ha hjärnan på rätta stället!

Idag har det varit basgruppsmöte, steg 7 på förra utgångspunkten. Det gick bra, blev bra diskussioner och man lärde sig mycket så för en gångs skull tyckte jag att PBL var kul! Och även vår handledare Elisabeth, och de andra i gruppen, var nöjda.

Planerade lite inför seminariet också, vem som ska jobba med vad och vilka dagar vi ska träffas i skolan och jobba och så.

Efter en del strul med kopieringsmaskinen (börjar bli riktigt trött på det nu) så stack jag och Erika in till stan och fikade på Mormors. Riktigt gott var det med tonfiskciabatta och iste då, vi hade nämligen hoppat över lunchen innan på dagen.

Nu sitter jag hemma och försöker läsa in mig på CPPF, det går åt skogen kan jag bara tala om!

Ska strax gå till Erika så ska vi titta på film. Var meningen att hon skulle gå inom Hemmakväll och hyra Twilight, Stekta gröna tomater och Patrik 1,5. Men tji fick vi för där var visst stängt pga renovering. Gah! Så vi får la kolla på någon film vi redan har... Men det blir mys ändå!

Ha en trevlig kväll!

/Johanna.

Inga kommentarer: