söndag 3 maj 2009

Ont, det gör ont...


Tjo vad det var livat!


Idag har jag bara klivit upp ur sängen för att äta frukost, det vill säga dricka te... Annars har jag bara legat i sängen och degat. Gjort sådana nödvändiga saker som att spela TP på mobilen, läsa en av Ellens Min Häst-tidningar (vilket gav mig flashbaks till ridskoletiden) och tänkt på en massa saker som varit och som därför inte går att göra något åt nu...

Min hals gör ont, ont, ont! Ska nog försöka masa mig ut i köket snart och hämta glass...

Syrran kom precis hit. Hon jobbar delad tur idag men var visst utelåst så hon får tillbringa sin "rast" här. Hon säger att jag fått svininfluensa och snart kommer att börja grymta! Nöff nöff!

Jag ska såsa en stund till sen ska jag göra mina basgruppsfrågor (som jag inte har någon fakta till, suck) och läsa in mig på OTIPM. Och jag ska leta efter min jeansjacka och klura ut vad jag ska ha på mig på 80-årskalaset på tisdag. Någon som har något ba förslag?

Borde fortsätta klicka Chili också, det är snart upp till bevis... Och jag har knappt börjat!

Elin och jag sitter vid msn och smider planer inför sommaren. I'm so excited! Fast jag vet inte om det blir av så tänker inte avslöja något än...

Ha en bra dag nu. Själv ska jag försöka göra lite nytta, uuh...

/Johanna.

Inga kommentarer: