lördag 9 maj 2009

Svenne Banan

Har nu kommit hem från Erika. Trevliga töser dom dära Frida och Louise! Får hoppas det blir fest med dom imorgon!

Blev en ganska stillsam tillställning med skitsnack, youtube, TV, rabarberpaj och vin - mer sådant åt folket!

Dom ska visst på fest till en kille imorgon som har bjudit dit hela sitt fotbollslag, det vill man ju inte missa för allt i världen, vältränade killar! Dom tyckte jag skulle henka men jag är ju luspank så jag har varken råd med dricka eller inträde på Grand... Hmm...

Nä, måste se till att skaffa mig ett eget spritlager här hemma..!

Vi bröt upp samtidigt allihop så hade följe med Frida till Stora Torg och med Louise till Modesto. Som det regnade! Jag hann bli precis genomvåt, mitt hår droppar för fullt fortfarande! Usch!

Sitter här och försöker torra till mig lite och undrar... Jag undrar om det bara är jag som känner nåt...

Love,
Johanna.

Inga kommentarer: