lördag 9 maj 2009

Bad, bad, bad

Jag har inte skött mig bra idag!!

Gaaah, nu är det verkligen paniiiiik med pluggandet! Jag har inte pluggat ett dugg idag, jag som borde suttit med det non stop för att hinna, varför gör jag så här? Jag blir ju bara tokstressad av det!

I morse så försov jag mig vilket ledde till att jag inte kunde ta bussen till stallet förrän 11.20. Hann iallafall fixa iordning Tinas present innan dess. Gjorde ett eget kort, letade fram en del gamla foton, hittade ett riktigt klockrent från det att hon var en 11 år sådär och satt på några halmbalar i stallet med en gul M&M-låda, så himla kul! Tina tyckte det var jääääättefint! Hon blev dock mycket glad för glasen, köpte fyra stycken glas med PlayBoy-märket på.

Jag fick äntligen ryckt manen på min skogshäst idag! Ja, han såg ut som det i sin alldeles för långa man... Vi red ut i skogen sen Tina och jag. Min häst fick världens CP-ryck och bockade, sparkade, backade ner i diken, snurrade runt och var allmänt galen, jag måste säga att jag hängde löst ett par gånger! Hoppas att han bara skulle testa mig och att han inte är halt igen!!

Väl hemkommen så har jag bara såsat! Suttit och degat, lekt med vovven, gått promenad med vovven, kollat startlistor inför imorgon... Dåligt!!

Imorgon ska jag
- åka till Fjälkestad med Hanna S och kolla på ponnyhoppning
- kanske åka ut till stallet med Erika
- skriva klart rapporten om arbetsprocesser
- läsa in mig på OTIPM
- läsa in mig på ACIS
- käka middag med mor och far.

Kanske inte låter som så mycket i era öron men själv känner jag mig sönderstressad! Men jag har ingen annan än mig själv att skylla, det som stör mig mest...

Nu ska jag inte plugga som jag borde utan kolla på film, Se upp för dårarna, den är så härlig tycker jag!

Ha en angenäm afton!

/Johanna.

PS. Det blev ingen fest med fotbollskillar ikväll, Erika kände sig dålig. Får partaja dubbelt så mycket istället när nästa csn kommit!

1 kommentar:

Caroline sa...

Säg till mig när nästa csn har kommit :D