onsdag 13 maj 2009

Let us shine!

Ännu en dag spenderad framför datorn! Börjar känna mig som en tvättäkta plugghäst med fyrkantiga ögon...

Har gått igenom hela OTIPM inför seminariet imorgon och läst igenom Erikas rapport ett par gånger. Ska fila lite mer på det där, måste ju få ihop massa konstruktiv kritik som det så fint heter. Apsvårt ju! Och det har tagit hela jäkla dagen...

Har hunnit med att träna Chili iallafall. Det gick bra idag faktiskt! Var ute på långpromenad med henne imorse också, det var härligt väder då. Sen har det varit rätt trist...

Och datorn har varit mer än lovligt galen! Det kommer att reta gallfeber på mig imorgon att veta att den nya ligger och väntar på mig utan att jag har möjlighet att hämta den, gah! Men på fredag, hoppas hoppas!!

Har blivit ett fruktansvärt strul inför seminariet imorgon. Tanken var ju att alla skulle publicera sina rapporter i forumet den här gången. Frågan är bara hur god denna tanken var... För mitt har inte publicerats ordentligt så ingen kan komma åt det. Hoppas inte lärarna ger mig underkänt för de tror att jag har myglat... Och Erika har någon konstig version av Word så hon fick anmärkning av en av examinatorerna att alla inte har möjlighet att öppna filen. Det kommer nog gå bra för oss imorgon, vi är ju "partners" på seminariet!

Nu blir det kvällsfika, lite mer plugg och sen kudden, tidigt upp imorgon! Och lång dag är det också!

Ha en mysig kväll, vi hörs imorgon!

/Johanna.

Du får mig allt mer säker samtidigt som du gör mig allt mer osäker...

Inga kommentarer: