fredag 8 maj 2009

En groda utan ben

Idag var det segt att gå upp! Inte så konstigt kanske, kom ju i säng rätt sent...

Återigen sommarjobbsjakt, den tar aldrig slut känns det som! Eller jo, det gör den ju faktiskt. Antingen tar den slut när jag hittar ett jobb eller så tar den slut när sommaren börjar och alla har hittat jobb utom jag. Tror mest på det sistnämnda alternativet om jag ska vara ärlig. Jag har sådant fruktansvärt oflyt på arbetsmarknaden, jag undrar om det bara är otur eller om det är något fel på mig?

Fick mess från lilla Graniz uppe i Linkan nyss. Det hade varit korridorsfest i hennes korridor mitt på ljusa dagen igår och nu berättade hon att det sitter en massa knivar och gafflar i deras tak... Och att hela golvet är indränkt i öl... Hmm... Stackars Hanna!!
Hon skrev också att jag verkade vara kär... Undrar vad som får henne att tro det?

Nej, lite mer jobbletande nu, sen blir det stallet och sen massa plugg of klart!

Have a nice day!

/Johanna.

Inga kommentarer: