fredag 24 april 2009

What a feeling

Varför, varför, varför blir saker aldrig som man vill och som man tänkt sej?!

Har nu varit och beställt en dator. Den är klar att hämta den 14 maj kl 16. Så det är ett tag kvar... Hoppas att denna datorn inte klappar ihop innan dess för jag tror att minst en rapport till ska vara inskickad innan det datumet...

Jag trodde att jag skulle vara glad och lättad åt det hela. Men det är jag inte. Undrar varför. Är det för att jag inte tycker om när man plötsligt lagt ut flera tusenlappar på något? Jag får så dåligt samvete då. Eller är det mina höga krav på allting som spökar? Jag har höga krav på mig själv, men också på annat. Men jag vet att en sådan dator jag egentligen behöver och vill ha, en sådan dator är inte aktuell att köpa när man är fattig student som jag är.

Sören också.

/Johanna.

Inga kommentarer: