torsdag 23 april 2009

Life is a flower

Ah, vad härligt!

Har snart skrivit fördigt min rapport om CMOP-E, skönt, då kan man slippa sitta med den imorgon. Jag som alltid annars sitter med skolarbeten till sista dagen, bra jobbat tycker jag!

Har också gått långpromenadmed Chili. Är värsta sommarvädret, kunde gå i linne, så varmt är det! Passade på att träna lite med henne också, men det var svårt för ett gäng tjejer och killar som var ute och orietnerade sprang på sprecis samma vägar som vi gick på.

Nu har jag faktiskt suttit ute i trädgården en timme och läst en bok, det är ju synd att inte ta vara på det fina vädret. Men dte var inte lika behagligt som jag hoppats för dom håller på med aqua-blästring på taket på huset mitt emot så det stänkte och dönade. Men, men...

Ska ta och äta "kvällsmat" nu, ska åka till Åhus om en knapp timme för träning med Chili och kommer inte hem igen förrän närmre nio, lite sent att äta mat då ju. Då ska jag bara ta en kopp te och krypa upp i soffan och kolla på TV!

Fortsätt njut av det underbara vädret!

/Johanna.

Inga kommentarer: