lördag 18 april 2009

I don't want to hear it!!

God lördagsmorgon! Härligt väder idag! Varmt är det också! Loveli!

Usch, hittade just ett meddelande som kommit på posten om att pålningsarbete börjar den 23 april. Det är för byggandet av den nya arenan som bara är några meter bort från vårt hus. Det är 500 pålar som ska slås ner och det kommer att hålla på varje vardag mellan 7.00 och 18.00 i FYRA VECKOR! Jag kommer inte att stå ut med det eviga bankandet och oljudet... Men jag tror inte att jag har något val.

Håller på att städa lite nu, Linda kommer till mig i eftermiddag och jag vill inte att hon ska få en chock av mitt stökiga rum...

Ska strax gå till bussen, ska åka och rida. Härligt att det är så fint väder då ju! Hoppas Ellis är duktig idag... Undrar också om man kommer få se en liten fölunge ute i hagen? Sessans fölning är beräknad till imorgon men man vet ju aldrig...

Hörs senare!

/Johanna.

Inga kommentarer: