tisdag 28 april 2009

Ta't lugnt!

Börjar sent idag med. På ett vis är det himla skönt att bara kunna ta det lugnt på morgonen. Men å andra sidan är det väldigt skönt att komma hem innan kl 18 på kvällen också...

Gick inte upp förrän vid nio idag men vaknade desto tidigare. Låg kvar under täcket och funderade på allt jobbigt som snurrar runt i skallen på mej. Just nu känns det lite mindre jobbigt, skönt. Undrar dock hur länge det håller i sej...

Har varit ute en liten sväng med Chili och gjort klart basgruppsfrågorna. En ganska ointressant morgon men väldigt lugn och skön!

I skolan väntar två basgruppsmöten i följd. Ett är steg 7 från förra utgångspunken om arbetsprocesser. Nästa är en ny utgångspunkt, vad den kan tänkas handla om vet jag inte däremot.

Sen direkt jag kommer hem från Lund så blir det att slänga på stallkläderna och åka ut till Älleköpinge Ryttarförening för att hjälpa till på Ellens ridlektion.

Därefter är det Andra Avenyn, wiihii! Fast det är säsongsavslutning, inte lika kul... Suck...

Sen tror jag att jag måste städa om det blir tid över till det. Städtanterna Marlene och Marie-Louise (heter de så?) från Rent Hus var i Rix Morronzoo idag. Efter deras tilla föredrag om att städa känner jag hur dammsugaren och dammtrasan ropar på mig. Och de ropar högt!!

Nä, nu ska jag snart gå till tåget!

Ha en bra dag!

/Johanna.

Inga kommentarer: