måndag 20 april 2009

Mr Sandman

Den bilden, den sparar jag i mitt hjärta...

Ja, nu var det kväll och jag är jättetrött, tror jag ska gå och lägga mig alldeles strax. Inte likt mig att gå och lägga mig så här pass tidigt. Det märks att det inte blev många timmars sömn inatt... Men det gör inget, det var det allt värt!

Kollade på filmen Twilight igår kväll, den var riktigt bra! Det fanns en speciell låt med i den, en riktigt bra låt, en sån som "känns" i hela kroppen... Sen efter filmen fick man höra den "live", det finns inget mysigare än att höra en riktigt bra låt spelas på en akustisk gitarr! Sen kan ju hela situationen runt omkring också bidra, då blir det ännu bättre, magic moment!

Dröm sött alla ni där ute! Hoppas själv på att drömma något trevligare än jag gjorde inatt, jag vaknade nämligen kl 5.16 och var helt övertygad om att min dator stod därhemma på soffbordet i ljusan låga...

Sleep tight and don't let the bed bugs bite!

/Johanna.

Inga kommentarer: