lördag 25 april 2009

Jag glömde skriva titel...

Hej hej! Nu har jag lite bråttom men ett litet inlägg ska jag nog hinna knåpa ihop!

Var mycket trevlig och rolig middag hos syrran igår! Vi åt tacos och drack gott vin och massa Smirnoff Ice, den är så himla god så den kan man dricka alldeles för mycket av! Ullis hade bakat jättegoda bullar som vi hade till erfterrätt, och så glass. Var lite synd att Sebbe inte var med dock, han jobbade. Inte ofta man ser honom nu för tiden... Kom nog hem vid halv ett-tiden, då var jag trött så jag la mig direkt och ändå var jag supertrött när jag gav mig iväg till stallet imorse.

Erika ringde precis innan vi stack till Ullis och undrade om jag skulle med på fest och sen till Banken. Det hade varit kul, var ett tag sen jag var ute sist, har blivit en sån soffpotatis! Men jag kom liksom aldrig iväg från syrran, plus att hade jag festat igår hade jag nog inte stigit upp 7.30 för att rida...

Det gick rättså bra att rida idag också, och precis som igår är det härligt väder! Så jobbigt bara att alltid ha en buss att stressa iväg till, måste rycka manen på Elis men jag hinner aldrig! Han ser gräslig ut! Men men, jag hoppas jag är ledig nån dag snart från skolan så jag hinner med allt...

När man talar om trollen, nu kom precis Sebbe hit! Han är visst bakis idag plus att han gjort slut med sin flickvän... Ingen bra dag för honom då med andra ord... Fast han verkar inte ta det så hårt i och för sig, men alla är vi ju olika. Dom åker iallafall till Polen imorgon kväll med skolan. På min tid fick vi nöja oss med Tyskland... Det var inte alltid bättre förr!

Nu måste jag skynda mig lite, ska snart åka ner till Lund med Hanna och grilla med Lovisa och några andra glada folk! Ska bli riktigt najs!

Ha en fortsatt underbar helg!

/Johanna.

Inga kommentarer: