söndag 23 augusti 2009

Young, singel & angry

En snabb kvällsuppdatering.

Linda åkte hem för en timme sen ungefär. Hade jättemysig kväll, är jätteglad att vi hann träffas en gång till innan jag far. Hon ska kolla på lägenhet nu, får hon den så kommer jag som ett skott och tittar på den! Och hon har ju tre anledningar till att kolla till Kalmar också!

Tittade på en film som heter Young, singel & angry. Galen. Det är nog det bästa ordet att beskriva den med. Som det står på baksidan; filmen uppskattas speciellt av dem som någonsin varit på en dålig dejt...

För en gångs skulle så var det inte bara oss tjejers dåliga sidor som togs upp utan även killarnas, mwohaha! Typ som i den filmen How to lose a guy in 10 days. Den är ju sjukt rolig, tjejen ska begå alla dejtingmisstag som tjejer gör. Men inte ett ord om alla fadäser som karlar kan göra...

Just nu underhåller Erika mej om historier om sin lilla kattunge Hjördis. Hon är verkligen one of a kind!

Åh. Förresten. Linda och jag pratade lite killar idag, konstigt nog så brukar dom komma på tal... Vi snackade om våra ex. Och om våra kompisars ex. Och hur knepigt det kan bli, det vet ju jag...
Men till saken. Mötte Jeppe på bussen idag. Evigheter man såg honom sist ju. Fick ett helt "tja" idag, känner mej hedrad, han måste varit extra vänligt sinnad idag. Vi har verkligen inget att säga varandra längre. Synd tycker jag på ett vis, vi brukade ha en himla massa kul ihop. Fast å andra sidan är det rätt skönt att det är som det är. Och antagligen lika bra.

Men nu ska jag sova. Mycket ska hända imorgon. Ska till CSN. Ska trimma med Ellis lite. Ska träffa Hanna. Och plugga KEMI...

Godnatt!
/Johanna.

Inga kommentarer: