måndag 10 augusti 2009

I'm nothing special, in fact, I'm a bit of a bore

Nej, så illa är det kanske inte. Men jag har inget särskilt att skriva om idag.

Drömde en ball dröm imorse om att vi hade en skitstor båt som vi var ute och åkte med på de sju haven. Det var ingen segelbåt utan den drevs med motor fast den var inte lika stor som ett fartyg heller. Men den hade stort badrum och modernt kök och stor matsal och sen hade innehöll den ett sovrum åt alla och en var. En sån båt hade jag gärna haft för när jag åkte i den var jag inte ett dugg rädd. Fast det kanske inte berodde på båten utan på att det var en dröm... Hmm...

Värst vad jag drömt mycket om båtar på senaste. Här om natten drömde jag att jag skulle med en färja och att alla hade sina grejer inlåsta i garderober i hamnen. Och min garderobsdörr gick i baklås så jag hann inte få med mig nån packning...



Nog om båtar. Idag har jag bara varit i stallet. Ridandet gick inte jättebra idag. Ellis var fjantig för Roffe håller på att fixa kanten på ridbanan så det är lite gropar och stockbitar här och var, det ser lite konstigt ut. Och det passade Ellis på att utnyttja, han låstades bli rädd för precis ALLT! Plus att jag fick för mig att rida utan martingalen idag, mest för att sevilken skillnad den faktiskt gör. Jag kan ju säga så mycket som att det iallafall inte gjorde saken bättre... Men se det från den ljusa sidan - jag trillade inte av!

Kanske skriver några rader om när vi var i Kalmar. Och om min och Hannas cykelsemester också om jag är flitig.

Hörs!
/Johanna.

Inga kommentarer: