måndag 31 augusti 2009

Skolstart

Idag börjar allvaret!

Börjar i ny skola i ny klass för femte gången! Känns som man börjar bli veteran på det här nu, varför känns det då nervöst?

Har ju fått ut klasslistan. Enligt den är vi 24 stycken varav tre killar om jag inte minns galet. Jämfört med Lund där vi från början var 36 och två killar (om jag inte återigen minns tokigt)så könsfördelningen är ju liiiite mer jämn på farmaceut än på arbetsterapeut. Sen vet man ju aldrig med avhopp och så.

Klockan är 7.22, min buss går inte förrän 9.04 men jag vaknade när alla andra steg upp så jag tänkte att va fasen, det skadar inte med en ostressig morgon så här första dagen!

Är dock rätt trött, somnade sent. Det var en grej du sa älsk som gjorde mej förvirrad, som gjorde att jag hade väldigt svårt att sova... Vad handlade det om? Idag vill jag gärna ha en förklaring tack!

Nej, nu ska jag hoppa i duschen och käka frukost! De brukar vara så att har man från början god tid på sej så får man stressa sen, så ska det inte bli idag i alla fall!

Ha en bra dag! Hörs när jag kommer hem, då lär jag väl ha en del news...

/Johanna.

Inga kommentarer: