måndag 28 september 2009

I'm longing for love and the logical

Har varit kass uppdatering å sistone känner jag.
Men ibland har man bara inte lust att skriva och då är det bättre att låta bli.

Har haft sååå sjukt mycket att göra på sista tiden, skolan suger verkligen musten ur en! Så har varit sååå trött också...

Har haft en härlig helg iallafall, uppdaterar den lite sen nån dag, har nämligen en bild jag vill visa er...

Imorgon är det dags för laboration nummer två i kemin. Jag kan säga att jag fattar inte så mycket... Hoppas det ger sej imorgon!

En annan sak som tar upp väldigt mycket energi av mej just nu är du mitt hjärta... Jag undrar hur det kommer bli, jag undrar hur det är... Men framför allt så undrar jag varför du inte kan vara lika ärlig mot mej som du är mot andra och som du brukar vara mot mej också i vanliga fall?
Jag tror att jag vet vart detta är på väg men jag vill inte riktigt inse det. Men det är ändå bättre att veta.
Du ska veta att jag tänker på dej hela min vakna tid och sover jag så drömmer jag om dej...

Fick ett så gulligt sms av Lovisa också idag. Visst trivs jag med denna utbildningen men ååååhh vad jag saknar mina härliga AT-kompisar i Lund!!! Kärlek till er!! <3

Nu ska jag ringa mammi en sväng, sen ska jag rasa i säng.

Hörs snart igen!
/Johanna.

Inga kommentarer: