söndag 6 september 2009

Hej

Oj, blev visst ingen uppdatering i helgen. Glömmer alltid att uppdatera när jag är hemma, fråga mej inte varför...

Var kul att vara hemma i Skåne igen. I fredags var jag ute i stallet och longerade och red Ellis. Sen på kvällen var Hanna hos mej. Vi åt mat och kollade på film, Slumdog Millionaire. Den var bra men vi var nog lite för trötta för att uppskatta den fullt ut. Vi började titta väldigt sent, vi hade en hel del att prata om först, bland annat berättade hon om sina dagar i huvudstaden. Fräckt att dom var på Ice Bar! Och den balla tanten...

I går så var jag i stallet också men blev mest prat med Ann och Tina, jag hade galen huvudvärk så jag red inte. De som skulle kommit och tittat på Ellis dök aldrig upp... Undrar hur detta ska gå...

Idag har jag mest packat och försökt fatta hur man betalar saker via internetbank, svårare än jag trodde... Tog bussen 13.30 från K-town, kom hit till Kalmar igen tre timmar senare. Malin hade gjort sjukt god mat som vi åt. Nu kom hon precis tillbaka från sin träning.

Annars har jag städat lite däruppe och packat upp igen. Och bäddat om! Tog hit en extra madrass, sängen jag sover i är inte av det mjukare slaget...

Skulle kollat på Morden i Midsommer ikväll men Karl ville visst se nåt annat tjofräs...

Nu har jag inget mer att säga, hörs väl imorgon!

/Johanna.

Inga kommentarer: