torsdag 3 september 2009

Jag vill vara din Margaretha

Wet, wet, wet!

Imorse var det sjukt fin väder så jag plockade på mej ganska somriga kläder. Och sen dess har det regnat heeeela dagen! Och inte lite heller, utan riktigt ösregn har det varit, grått och trist och blåsigt också...

Haft två föreläsningar idag, en kemi och en biologi. I kemin var det tempo som gällde, vi gick igenom fyra kapitel på två timmar, efter det var man helt slut! Men då var biologin kvar och den var sjukt svår... Jaja, det verkar inte som just den föreläsningen kommer komma på tentan iallafall.

Efter skolan fick jag kånka in till tågstationen för att köpa biljetten till ikväll. Det öste verkligen ner så jag var som en dränkt katt med mascararänder kinderna när jag kom fram.

Tåget jag skulle ta skulle gå 17.53 men mannen i kassan upplyste mej om att det var ett loktåg till Göteborg. Jäkla SJ, det är något fel på deras sida! Så jag får åka 19.03, fy vad sent man kommer komma hem då!

När jag tog bussen hem sen så gick den givetvis sönder så vi blev stående i Funkabo i en halv evighet... Inte min dag idag kanske?

Dessutom känner jag mej inte så pepp på helgen... Speciellt inte sen jag fick veta att älsk inte kommer vara hemma...

Asså jag måste bara tilläga; My super sweet Sixteen är helt vansinnigt!!

Nu ska jag få nåt i mej att äta, om en och en halv timme åker jag ner till Skåne, c ya!

/Johanna.

Får jag vara din Margaretha?

Inga kommentarer: