måndag 7 september 2009

Stalkad av Tokio Hotel

God morgon!

Idag börjar jag sent, inte förrän kl 13. Fast å andra sidan går vi ända till 17 så... Från början var det dock tänkt att vi skulle börja kl 9 men det hade blivit något meck med schemat så vi fick sovmorgon vilket var himla skönt!

Karl är hemma från skolan, han är sjuk. Och Martin är ledig från sitt plugg idag så jag har sällskap i huset denna morgon iallafall.

Igår kväll kollade vi på en störd, galen, uppstressande (osv) film, Good Fellas heter den. Jag var den enda som såg klart den så nu tittar Martin och Karl på den. Jag håller mej på lite behörigt avstånd, jag tycker inte att maffian är en bra start på dagen...

Asså jag vet att det egentligen är fånigt, men på morgonen (eller vilken annan tid som helst på dagen egentligen) när man duschat och står i handduk för att klä på sej så blir man stirrad på av Tokio Hotel. Dom är överallt och tittar på en, de följer varje stag jag tar, varje sak jag gör. Ja så länge jag är uppe på Gustavs rum då. Vi delar ju rum nu för tiden och han har väggarna tapetserade med Tokio Hotel... Och det känns som dom verkligen TITTAR på en och följer en med blicken.

Idag har vi biologiföreläsning, sen ska jag gå ett par ärenden åt Malin på stan. Jag ska köpa hem handsprit och våtservetter med desinfektionsmedel, bäst att ha sånt hemma i dessa influensatider tyckte vi. Malin har också köpt hem en del drycker och soppor man kan blanda ut med vatten ifall vi allihop skulle ådra oss grissjukan. Min förhoppning är dock att ingen av oss ska få det. Men man vet ju aldrig.

Lånkonjunktur och svininfluensa - är det inte härliga tider vi lever i?

Med dessa positiva ord vill jag önska er alla en trevlig dag!

/Johanna.

Inga kommentarer: