fredag 11 september 2009

Slow motion

Idag är det en låååång morgon. Skolan börjar inte förrän ett. Jag tänkte att jag skulle ha sovmorgon. Men som vanligt när man tänker så vaknar man tidigt och är kanonopigg. Försökte göra allt så långsamt som det bara gick men trots det så var jag nyduschad, påklädd och frukostäten klockan nio.

Sedan dess har jag (mestadels) suttit med plugg, det är den jäkla cellbiologin jag kämpar med...

Har en och en halv timmes gruppövning idag, sen är det helg ännu en gång. Förhoppningsvis är man lite klokare då. I helgen väntar Ikea-besök, barnpassning och en massa plugg. Sen på tisdag bär det av ner till Skåne igen. Och då kommer jag få min dom... Älsk, du har väl inte glömt?

Strålande sol idag, det blir shorts på! Kanske sista gången för i år, vem vet? Gäller att ta alla chanser...

Antar det var allt för denna gången, vi hörs senare idag! Ha det så bra!


Och nu, svar till Hanna:
Skolan är betydligt tuffare än Lund. Massa att göra och svårt som attan. Hur går det för dej på maskin?
Hästen har jag en köpare på, nu väntar besiktning, håll tummarna!!
Annat från Kristianstad har jag väl inte mkt att säga om. Dock ska jag åka ner på tisdag, sen kanske jag har mer att säga!
Take care sweet.

/Johanna.

Inga kommentarer: