tisdag 2 december 2008

Det blir sällan som man tänkt sig

Det är väl märkligt! Man tror att man ska hinna så mycket! Jag hade min perfekta kväll planerad och klar inne i huvudet. Men tror ni att det blev så? Icke!

Min kväll var tänkt så här; komma hem från skolan, äta kvällsmat, duscha, ta fram tvätt, kolla på Andra Avenyn i myskläder, blogga och uppdatera bilddagboken, göra iordning kvällsfika som skulle intas i sängen tillsammans med Legally Blonde. Sen skulle jag sova gott.

Det blev inte riktigt så... Sitter istället här nu och bloggar med fikan, som min snälla mamma istället gjort iordning, och klockan är på tok för mycket så nån Legally Blonde kan jag glömma. Bilddagboken får vänta tills imorgon, precis som filmen.

Skulle sova senast kl 22 ikväll. Imorgon kommer nämligen min väckarklocka ringa 04.30, ska ta tidiga tåget 06.23. Börjar redan kl 8 imorgon. Ska öva samtalsmetodik med Olle. Denna gången är det jag som ska intervjua och jag har inte övat!

Sen kanske Erika och jag ska ut på äventyr! Mer om det imorgon.

Var det förresten någon som såg Andra Avenyn idag?
När Roxana frågade David om han verkligen inte känner något för henne längre och han säger att så är fallet.. Jag kan precis känna hennes rädsla och förtvivlan då. Jag var nämligen med om samma i somras.. Fick en sådan flashback att det inte är omöjligt att en tår kan ha trillat nerför min kind..

Nej, nu måste jag sannerligen krypa till kojs! Sov så gott inatt!
Kommer inte hinna med nån morgonuppdatering imorgon. Men rapport om intervjun (och eventuellt om vårt lilla äventyr) utlovas så snart jag är hemma igen!

Godnattkramar!

/Jolie.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeeej Johanna :D