måndag 12 oktober 2009

This isn't it

Ja, då var det söndag igen. Eller ja, är man petig så är det ju faktiskt måndag redan.

Har haft en go helg iallafall, hoppas ni också haft det.

I fredags blev det hemmamys men film och massa godis. Sen igår vaknade man med typ migrän (eller vad det nu är för gräslig huvud värkjag får ibland). När det väl börjat ge med sig så var det ju tentaplugg för fulla muggar, här sparas inte på nåt krut inte! Trots det vet jag fortfarande inte hur jag ska hinna plugga in allt...

Hade också en sjukt härlig msn-konversation med Elna, hoppas sååå att hon kan komma hit då i november som vi pratade om!!

Igår eftermiddag så hämtade Malin mej här, Martin skulle ut på Harry's med några polare så vi lämnade av honom innan vi åkte ut till Lindsdal. Lagade kvällsmat, jättegod lax, helt färsk! Och sen så bakade Gustav sjukt god kladdekaka, plus att vi åt massa godis, snacka om att kränga! Kollade på 2 Fast 2 Furious på TV, blev sjukt sugen på att sträckkolla på alla dom snart, sååå heta bilar!!

Sov över hos Malin och dom inatt. Dom skjutsade mej in till stan sen idag och Malin var snäll och plockade ut alla kartonger som mina möbler varit i ut till bilen så nu har jag fått typ 40 cm till golvyta! Dom stod ju bakom soffan innan...

Väl hemma blev det plugg, plugg, plugg. Instuderingsfrågorna inför gruppövningen på tisdag är mariga! Och så blev det till att förbereda labben imorgon också. Vi ska studera cellskelettet. Och använda röd flugsvampsgift...

Har tvättat också, bra jobbat va? Gud vad jag plockar vuxenpoäng! Skulle städat kök och badrum ordentligt också, och diskat såklart. Men så woop, inget varmvatten!! Så det sket sej så städning får vänta till nästa helg. Ska man ha det så här sunkigt hemma varje gång man ska ha tenta? Man hinner ju fasen inte med annat! Och jag har också disk lite varstans, min dickbänk är ju mini så jag får portionera ut det...

Precis kollat på Idol från i fredags. Jaa... Reslutatet blev ju inte riktigt som väntat. Men det är kul att Calle är kvar, HEJA KRISCHAN!!! HEJA SKÅNE!!!

Nu borde man nog tänka på att gå och sova om man ska palla veckan och framför allt TENTAN!

Hajjåivajj!
/Johanna.

Inga kommentarer: