fredag 16 oktober 2009

Ääääntligen... Nu jäklar blir det party!

Ja, då var veckor av slit till ända. Haha, trodde jag ja!

Har gjort cellbiologitentan nu iallafall. Var sjukt nervös men nu är det jätteskönt att den är över. Hoppas på ett godkänt, tror att jag har lyckats skrapa ihop till 60 %, det hoppas jag åtminstone. Verkligen! För omtenta - BIG NO NO!!

Ikväll blir det klassfest/efter tentafest hos Samuel, ska bli superduperskoj! Det kan vi alla verkligen behöva! Festa loss lite får man allt unna sej efter allt detta slit. Sen är det ju bara till att på det igen med kemin... Men såna sorgliga tankar ska vi inte tänka en dag som denna! Nu är allt så rosa och fluffigt som det bara kan vara i min Johanna-värld!

Ska dra in till stan, måste köpa lite supplies inför ikväll. Strumpbyxor, vin och cider bland annat.

Får bli lite peppande musik sen när jag kommer hem igen för att göra vid mej, jag är nämligen kalastrött!

Ingen som vill henka till stan?

Imorgon blir det nog middagsmys hos syrran. Sen hard core-plugg i kemi nästa vecka. Sen nästa helg drar jag hem till Skåne på visit och gör Kristianstad osäkert! Läääängtar! Får jag träffa dej då älsk? Och jag längtar sjukt efter finaste vovven!! Och Erika, vi ska till nya godisaffären!!!

Nu ska jag dra till stan, ha en underbar fredagskväll!
/Johanna.

Inga kommentarer: