tisdag 13 oktober 2009

Tentaplugg på Kullszénska

Idag har det pluggats non-stop från 10.30 till 22.30, exakt tolv timmar! Nu orkar jag inte läsa en stavelse till och har en hejdundrande huvudvärk!

Gruppövning (vilken blev enbart genomgång) nere på KSL i förmiddags. Sen satt Johanna och jag på Kullszénska och pluggade i massa timmar. Och så åt vi god fika såklart! Tacka vet jag Kullszénska, mysigare ställe finns inte! Där var det ju till och med (nästan) roligt att plugga!

Väl hemma, satt på fiket tills stängning, så var det bara till att sätta sej med böckerna igen. Nu är jag alldeles yr i huvudet och det känns som man inte kan nåt... Hur ska jag kunna lära mej allt?

Cis-Golgi och trans-Golgi och Fan och hans moster!

Nu har jag en mobil som piper och piper för den har full inkorg... Och jag har en stökig och smutsig lägenhet, städning har inte direkt prioriterats i dessa svåra stunder av tentaplugg... Men så fort tentan är över ska den få sej en rejäl omgång! Och jag längtar efter en rejäl omgång ute på stan... Och Andra Avenyn! Ska nog se på det nu, sen sova...

Gissa vad jag ska göra imorgon??!!

/Johanna.

Inga kommentarer: