onsdag 14 oktober 2009

Höststormigt och vinterkallt

Ja, nu är det höst på riktigt. Alla gånger.

Var på Maxi för nån timme sen, jag höll på att blåsa bort på vägen och förfrysa fingrarna. Och nu sitter jag här och har ont i öronen.

Konklusion: jag måste köpa mössa, vantar och halsduk!

Så gärna. Men man behöver pengar för att göra det så... det får helt enkelt vänta på sig!

Tenta på fredag, det vill säga i övermorgon. Jag vill inte tro mej själv men tyvärr så talar jag sanning. Vet inte hur det kommer gå, är så nervös! Har pluggat ordentligt nu sen 10 dagar och ändå känns det som inget fastnar. Fast jag vet inte heller vad jag ska läsa för dels har jag redan läst allt och dels så är det så mycket så jag vet inte vad jag ska börja läsa...

Nu är jag trött. Tänkte ta en pluggpaus (igen) och laga mat och diska så kanske jag piggnar till lite. Fast risken är väl att jag hamnar i matkoma...

En idé kan ju vara att lägga sej tidigt och gå upp tidigt imorgon. För då är det dan före dan, skarpt läge alltså.

Så himla fancy, alla andra bloggar om mode, fester, politik, barn (lång lista) och jag bloggar om tentaplugg och tentaångest...

Don't blow away!
/Johanna.

1 kommentar:

Joan sa...

Hehe du är inte ensam! Känns som jag inte har nåt socialt liv just nu, all ledig tid går till plugg... Men men, det är bara att försöka hålla lågan uppe! :)