torsdag 5 november 2009

Baka liten kaka

Idag har det då inte varit något mysigt snöväder, utan regn och höstrusk...

Hade biokemiföreläsning idag i två timmar, om aminosyror. Gäller att plugga från början i den här kursen, dugga snart och på dom kan man samla tentapoäng!

Sen hem och laga lunch. Har faktiskt städat sen dess, min stackars lägenhet har inte blivit omskött ordentligt på länge på grund av allt tentaplugg. Men nu har jag skurat kök och badrum, dammat överallt och sorterat papper. Och faktiskt så lånade jag korridorens dammsugare, helt underbart att dammsuga!! Trodde jag aldrig skulle säga så, haha.

Har varit skeptisk till den gemensamma dammsugaren innan, trodde den skulle vara sjukt ofräsch... Men icke, den var hur bra som helst!

Och tänka sig, soffan var sammarbetsvillig idag! Hoppas den är det imorgon också när Hana kommer... Ska bli så kul att hon ska vara här i helgen!! Hoppas det blir utgång också! Och fikamys på Kullszénska!

Snart ska Atti och jag ut och gå lite, ska hämta min bok på Pressbyrån (vet faktiskt inte vad det är för bok...) och sen ska vi baka ananaskaka och kanske plugga lite eller titta på film eller något! Man är ju inte van att sluta skolan så här tidigt och samtidigt ha så lite annat att göra. Så det ska bli mys!

Ska nog renskriva föreläsningen medan hon är och handlar...

Vi hörs! Kanske blir klen uppdatering i helgen av förklarliga skäl... Men som sagt, vi hörs!

/Johanna.

Sötnos, jag vet varken ut eller in! Snälla hjälp till lite nu, jag saknar dej...

Inga kommentarer: