onsdag 4 november 2009

Att unna sig

Ja, det bör man göra lite då och då.

Inför en tenta är det inte mycket man unnar sig, inte ens att städa eller diska!

Det är faktiskt som Atti sa; ska vi unna oss vars en tvättid ikväll?

Nu är tentan gjord, satt mellan 8 och 13 idag och våndades. Utan att ropa hej så tror jag att teoridelen är i hamn medan räknedelen är ute på djupt, mycket djupt vatten... Men jag kan inte göra något mer åt saken just nu iallafall.

Så ikväll unnade jag mig ett par koppar te, lite choklad och så Andra Avenyn!

Att sen mitt internet skulle hänga sig så att jag aldrig fick se slutet är en helt annan historia...

Förresten så finns nu bilder från halloween på min bilddagbok (20mars) ute nu!

Ha en bra kväll! Eh, jag menar natt!

Sleep tight!
/Johanna.

Inga kommentarer: