onsdag 3 juni 2009

Tentaångest!!

Jag somnade inte förrän efter halv två inatt, kunde verkligen inte somna... Allt bara snurrade i huvudet. Först var det en massa olika begrepp från MoHO som for runt. Men sen var det som att de drog med resten av mina tankar också för till slut var det ett enda stort kaos i mitt huvud.

Hur som så somnade jag till slut. Drömde konstigt om en dusch som läckte...

Har suttit en stund nu och finslipat frågorna till intervjun. Fattar inte hur jag ska klara det på 15 minuter alltså. Men det ger sig. Det värsta som kan hända är att man kuggar. Och som Elin sa; man dör inte!
Fattar då inte varför jag är så förbannat nervös!!

Ska ta tåget till Lund om en timme drygt. Tänk vad skönt om det var över sen. Men nejdå, det är tenta imorgon också. Tänk att ha en tenta som pågår i 24 timmar...



Gary please, wish me luck!

/Johanna.

Inga kommentarer: