onsdag 3 juni 2009

1/3, 2/3...

Ja, då var man plötsligt mitt uppe i tentan!

Intervjun idag gick inte som planerat. Det var ganska chill, läraren ("väninnan Siv") gav lätta svar på frågorna och så, det mesta gick av sig självt. Men mitt orosmoment nr 1, att ha för många frågor, visade sig vara helt obefogat. Många andra i klassen hade över 20 frågor och vissa till och med över 30. Så jag med mina 13 låg i lä. Det visade sig extra tydligt när min intervju tog 10 minuter av de 15 jag hade till mitt förfogande.

Efter att jag kommit tillbaka till K-town så råkade jag hamna hos Erika, vilket var tur för jag slapp ett fett ösregn plus att jag fick i mig lite drömmar, choklad och jordgubbssaft! Och så passade vi såklart på att ventilera tentan lite.

Sen jag kom hem till mig har jag suttit med del 2 av tentan, att göra en analys av den insamlade datan. Vi ska använda modellens begrepp, komma fram till aktivitetsproblem, mål/delmål samt reflektera över krisprocessen som patientfallet går igenom. Hoppas jag gjort rätt och att jag inte får allt för svåra frågor imorgon, speciellt inte av Kylberg!!

Hoppas innerligt att alla i klassen blir godkända i morgon så att vi alla kan ha ett härligt sommarlov!!

Hörs imorgon! Och då vet jag hur tentan gått...

/Johanna.

Inga kommentarer: