lördag 6 juni 2009

Du gamla, du fria

Blev inget ridande idag, vaknade med galen migränliknande huvudvärk vid åttatiden, känner mig fortfarande kass... Skallebank är ingen favorit. Är väl sviterna efter nervositeten i samband med tentan. Nu när den är över och man kopplar av så kommer huvudvärken med full kraft, usch. Nej, nog om den!

Nationaldag idag. Asså, jämfört med Norge så ter sig nationaldagen här i Sverige som vilken annan dag som helst. Lite tråkigt egentligen tycker jag, klart man ska fira sin nationaldag! Men så länge det inte händer något kul så blir det inget firande för min del iallafall. Har ingen lust att lyssna på en massa dryga kommungubbar nere i Tivoliparken.

EU-val imorgon. Kanske ska göra lite efterforskningar vad gäller det. Har ingen aning om hur jag ska rösta, det enda jag har aning om är hur Model of Human Occupation ser på aktivitetsutförande. Ungefär.

Och så är det fotbollslandskamp ikväll, Sverige - Danmark. Hade såklart tänkt kolla på den men vet inte om Hanna är lika nördig som jag. Ska till henne ikväll och baka paj! Kanske kan snoka reda på lite cykelvägar nere på Österlen också.

Närmar sig mitt hundrade inlägg... Vad ska man hitta på till det tro? Hmm...

Ska nog uppdatera min bdb lite nu iallafall, om mitt huvud pallar vill säga, uuh...

Ha en bra dag och heja ordentligt på Sverige!!

/Johanna.

1 kommentar:

Joan sa...

Har du inget för dig ikväll så är du välkommen hem till mig på lite examensöl :) Var ett tag sen vi sågs nu ju :)