tisdag 8 december 2009

Alfabetet börjar med L

Konversation mellan mej och Erika på msn ikväll:

"J: asså nu har jag äntligen ätit, nu är jag redo för sängen känns det som.
E: uh, redan? men du kan ju behöva sova ut kanske. iofs så la jag mej vid 21 igår ^^
J: haha nej nej, jag måste skriva labbrapporter! jag vill inte sova, jag vill dricka te o äta maltesers o se AA (= Andra Avenyn), iiiiinte sitta o skriva labbar, shit o fuck.
E: hihi, skiv labbar till 20.59, sen AA o maltesers :)
J: bra idé. eller jag ska skriva labbar tills jag blir klar, hoppas det går rätt fort. har förberett alla uträkningar vad jag vet.
E: o kl 21.45-22 har vi konferens om AA :)
J: hihi. ja eventuellt lite senare om jag inte kan se det redan då. undrar vad som ska hända idag, roxanna gick ju till tanten...
E: ja jösses, ska bli så spännande
J: mm..
E: jag måste va bums i säng till kl 22 så kan bara konferera till 21.59
J: ska se om jag hinner, skyndar skyndar
E: japp, vi får väl se hur begäret blir efteråt höhö

(en stund senare)

J: oj jag hinner nog inte börja se AA till kl 21.. :/
E: meeeeh! tycker du borde prioritera bättre. alfabetet börjar med A = det börjar man med. AA först. labb sen.
J: hahaha. önskar vi hade samma alfabete här i kalmar som i resten av världen. här börjar det med L som i laboration. uuhh...
E: märkligt"

Med detta vill jag önska er alla en goder afton och söta drömmar inatt!
/Johanna.

Inga kommentarer: