torsdag 2 juli 2009

Upp som en sol...

...och ner som en pannkaka! Det beskriver kvällen igår väldigt väl...

Skulle gå ut för att fira Hannas 20-årsdag och ha lite förfest hos mej innan det. För det första kunde inte alla som skulle komma vilket var lite synd men det gick bra ändå. Det började hur bra som hest, hade sjukt skoj! Dock blev jag nog ganska bortgjord men det är sånt man får ta. Sen plötsligt när vi sjöng SingStar så började jag må jättedåligt, helt sinnes! Så somnade jag inne i min säng och jag sov som en stock! Hela natten! Jag blev sjukt paff när jag vaknade i mina festkläder ovanpå sängöverkastet och med lampan tänd... Saken var att vi skulle ju gått ut, tydligen så hade det inte blivit av. Men vad de andra gjorde resten av kvällen har jag ingen aning om. Hanna sov dock över här, blev väldigt förvånad av att höra hennes röst i köket när jag vaknade också, tog ett tag innan jag fattade att det inte var någon "vanlig" morgon. Ja, det blev platt fall för mig. Och jag känner mej onekligen dum. Men alla har vi våra stunder!

Idag har det varit otroligt varmt och jag ville åka till havet. Tänkte tagit Ellen med mig men jag blev bortvald till förmån för Leif och Ekestad. Så jag tänkte att då får jag väl åka själv då. Men så kom jag på att det är ju giftalger i havet så där kunde man ju inte bada så det blev Balsby och Råbelövssjön för min del, det var skönt det också. Gick inom Hanna också när jag ändå var i Balsby, hon har kalas ikväll också!

Annars har jag inte gjort något som helst vettigt idag, har baba känt mej sleten...

Imorgon börjar Kristianstadsdagarna, hoppas det blir mycket fest och skoj denna veckan!

/Johanna.

Inga kommentarer: