lördag 4 juli 2009

120

Ja, ikväll är det dags för 120-årskalas! Eller rättare sagt, 50-årskalas x 2 och 20-årskalas x 1...

Det börjar kl 18 i Ekestads Folkets Park. Kommer vara över hundra gäster, ska bli hur roligt som helst, längtar verkligen!

Ska hem till Hanna innan så ska vi göra vid oss tillsammans. Ska ha min älskade gula nyinköpta tubklänning, den är jättekort, hoppas jag inte gör bort mig! Det ska nog gå bra. Bilder kommer sen!

Vi ska cykla från Balsby till Ekestad, inte för att det är långt men i denna värmen kommer det bli duktigt svettigt ändå! Men men, man får inga lökar i en tubklänning iallafall! Ska dock bli intressant att cykla hem mitt i svarta natten när folk dessutom redan är lite ute och cyklar om ni är med på hur jag menar... Synd att den formen av att "vara på lyset" inte lyser upp vägen...

Tydligen ska några in och röja på K-dagarna senare ikväll men vi satsar nog på kalaset, taxi är jag väldigt skeptisk till sen incidenten i Ystad...

Hanna och jag var på stan innan idag och köpte present (var lite kul att jag ringde och väckte henne kl 10 imorse), herregud, man höll ju på att smälta bort! Hade varit härligt att ligga i sjön... Vi får hoppas på likadant väder hela kvällen och gärna en varm natt!

Ha en fortsatt härlig dag och en underbar kväll full av fest, det tänker vi ha iallafall!

/Johanna.

Inga kommentarer: